2015. szeptember 15., kedd

★8 RÉSZ- Első nap a suliban



Reggel kipattant a szemem még mielőtt megszólalt volna az ébresztőóra. Lementem a konyhába. Anya már sürgött-forgott.
-Jó reggelt Aby!-köszönt mosolyogva
-Jó reggelt. Kitti alszik még?
-Igen
-Akkor megyek zuhanyozni
Miután a fürdőben elvégeztem a teendőimet lementem reggelizni. Míg reggeliztem addig Kitti zuhanyzott.
Felöltöztem és elbúcsúztam anyutól.
A vakációban elmentem párszor az iskola előtt, már akkor is nagyon tetszett. De mikor belül megpillantottam...elakadt a lélegzetem. Tiszta, illatos folyósók, virágok, képek a falakon, és suliboxok mint az amcsiknak *-*

Bolyongtam mint egy idióta, mikor megláttam egy velem egykorú lányt. Fehér arcát fekete frufru kereztetzte. Smaragdzöld szemét vékony fekete szemceruzával húzta ki. Fekete pólóján fehér csontvázminta virított. Mikor meglátott elmosolyodott
-Szia! Biztos te vagy az új lány-mondta
-Szia. Abigél vagyok, de jobban szeretem ha Abynak hívnak-kezetfogtam vele
-A nevem Edina. Gyere megmutatom az osztályt.
A folyósó másik végébe vezetett. Egy "9. B" felíratú ajtó előtt álltunk meg.
-Szeretnél mellettem ülni? Ne félj nem eszlek meg, csak nem akarok tovább ülni az idióta Erik mellett.
-Persze, melléd ülök. De Erik nem fog haragudni?
Egy legyintéssel válaszolt majd benyitott az ajtón.

Leírom mi volt:
Két fiú focizott egy tolltartóval a földön. Egy szőke csaj füzettel ütötte az egyik fiú fejét. Egy barna csaj meg csípőre tett kézzel állt a szőke mellett. Egy fiú videót készített a jelenetről egy fényképezőgéppel. Két lány veszekedett az osztály egyik felében. A másikban meg papírrepülőket dobtak ki az ablakon.

-Öö Edina. Hol van a helyünk?-kérdeztem
-A leghátsó pad, az ablak mellett. Amúgy meg hívj Din-nek. Az Edina olyan távolságtartó
Leültünk a padokba. Ő az ablak mellé ült. Lexy valami oknál fogva nem jött ma suliba. Fogalmam sincs mi van vele. Nem veszi fel a telefont és nem hív vissza sem...
Nem volt mit csináljak, szóval elővettem egy füzetet és rajzolni kezdtem. Egészen belemerültem, mikor észreveszem, hogy vízcseppek potyognak a füzetre. Mielőtt felnéztem tudtam hogy ki az.
A tekintetem Ricsi hatalmas barna szemeibe ütközött. Akkor láttam utóljára mikor azok a szemek narancssárgák voltak...mikor majdnem megcsókolt.
-Meg sem lepődöm hogy megint csuromvizes vagy-vigyorogtam rá
-Nem dobsz meg egy szexi, rózsaszín törölközővel?-kérdezte és ő is elvigyorodott. A szemei úgy csillogtak mint egy kisgyereknek.

Megszólalt a csengő és az ofő jött be.
-Mindenki foglaljon helyet! A nevem Kosaras László. Én fogom tanítani a történelmet és a nyelvtant. -szigorúan nézett körbe, majd tekintete Dinen állapodott meg.
-Szalai kisasszony, ha megkérhetem a jövőben hanyagolja a fehér púdert. Úgy néz ki mint aki kriptából jött.
Az osztály felröhögött, Din meg lesütötte a szemét. Az ofő még nem fejezte be
-Illés! Balla! Felállni- Ricsi és egy szőke fiú felállt.
Din odasúgta - A szőke az Erik!
-Miért néznek ki úgy mint akit nyakonöntöttek vízzel?-idegeskedett az ofő
-Azért, tanárúr, mert kétségkívül nyakönöntöttek vízzel-válaszolt Erik katona-stílusbn
-Vigyázzanak magukra!-fenyegetőzött az ofő- névsorolvasás következik. Akit szóllítok feláll és mond néhány szót magáról.
Az ofő kinyitotta a naplót, feltolta a szemüvegét és olvasni kezdett:
-Antal Szilvia!
Egy szőke lány állt fel aki meglepően csinos és magabiztos volt.
-Antal Szilviának hívnak, Franciaországból jöttem és három nyelvet beszélek. Angol, francia és magyar. Ezenkívül 2 évig voltam az ottani sulimban az osztály legjobbja...
Ezzel befejezte és leült....hát nem semmi. Tanulásban valószínűleg lekörözhetetlen. Nem vallottam volna be, de kicsit irigykedtem rá.
-Balla Erik!- az ofő félbeszakította a gondolataimat és egy szőke fiút állított fel Ricsi mellől
-Erik vagyok-intett. Majd körbenézett-és deszkázom.-mégegyszer körbenézett majd nemes egyszerűséggel megvonta a vállát és leült.
Hát ahogy elnézem nem az az agytröszt féle
-Bíró Abigél!
Juj bakker én jövök....mit mondjak, mit mondjak. A teljes nevemet vagy csak lazán mint Erik? És hosszan mutatkozzak be, vagy csak pár szóban? Másodperc töredékek alatt futottak a gondolatok a fejemben.
A végén Szilvia bemutatkozó szövegét vettem sablonnak.
-Bíró Abigél vagyok-próbáltam elmosolyodni de a fejem rendesen égett xD- szeretek rajzolni és verset írni. A szomszéd faluból költöztem ide...-na ezt most minek mondtam? Na mindegy. A fejem már 150°C forró lehetett szóval elharaptam a mondatot és lehuppantam a székre.
-Boros Levente!
Egy barna hajú, átlagos fiú állt fel.
-Levi vagyok- mondta. Irtó halkan beszélt, pedig magas volt.-szeretek szerelni, és értek a gépekhez. Kedvenc tantárgyam a matek- az utolsó mondatot olyan kelletlenül mondta hogy mármár megsajnáltam érte.
-Farkas Regina!
A Szilvia mellett ülő barna hajú csaj állt fel.
-Regina vagyok-szélesen mosolygott-Dj-zek szabadidőmben...-mondta. Aztán mielőtt leült volna hirtelen hozzátette egy olyan "juteszembe" stílusban:-Ja és modellkedek- ez nagyképűen hangzott egy kicsit.
-Fekete Szabolcs!
Egy fekete hajú fiú állt fel az egyik hátsó padból. Beletúrt a hajába és körbenézett.
-Szabi vagyok!-majd leült. Az ofő haragosan csóválta a fejét
-Fiam, vedd ki azt a szöget a szádból!-mondta, Szabi piercingjére célozva
-Nem lehet ofő bácsi. Kihasad a szám!- Szabi elkezdte huzogatni a piercinget, hogy bosszantsa az ofőt. Aki a dolgot látva megborzongott, majd ismét a naplóba nézett
Ricsit szóllította aki bemutatkozott majd leült. Utána Lexy következett volna, de tudattuk az ofővel hogy hiányzik.
Edina mutatkozott be, akiről megtudtuk hogy verseket ír. Legalább lesz közös témánk:)
Edina után egy Lukács Marton nevű fiúról tudtuk meg, hogy fényképész. Máté Boglárka pedig balettáncos. Egyébként csendes, kedves lánynak tűnik. Vincze Roland pedig kosárlabdázó, ezenkívül, idézem, "Marci a dinka unokatesóm"

Néhány tanárral találkoztunk még, és beszélgettem az újdonsült osztálytársaimmal.
Dinnel jöttem haza a suliból. Már egy ideje sétáltunk egymás mellett mikor mosolyogva megkérdeztem
-Nincs meleged a fekete cuccokban?
-Kibírom.-mondta. Mosolygott, majd köhintett egyet és elkomolyodott.

Hazaérve ledobtam magam az ágyra. Ettem, stb majd áthívtam Kittit és anyut hogy nézzünk meg egy filmet.
Vacsiztam, majd fáradtan aludni mentem. Szinte abban a percben elnyomott az álom amint letettem a fejem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése