2015. szeptember 17., csütörtök

★11 RÉSZ- Fogadások :D



Dinnél ébredtem. Kissé kótyagos voltam, mert nem a saját ágyamban kellett elaludnom ami rendszerint nehézséget okozott nekem. Din szülei irtó rendesek. Úgy éreztem néha, mintha Din testvére lennék, ami nagyon jól esett.
-Aby. Baj van.-Din sápadt arcára néztem (ja bocs. Neki mindig az)
-Mi történt?
-Kiszakította a ruhát a macsek.-Din halálra volt rémülve, hogy most mi lesz. Holnap bál, és nincs mit felvegyen
-Hát bébi. Shoppingolunk.
Kissé felderült az arca. Nekem is kellett még ruha úgyhogy jó lesz ez így.

Iskolába menet egy ismerős alak jött...pardon, gurult, felénk. Elmosolyodtam ahogy megláttam:
-Mi van a fejeden?- ahogy közelebb jött a mosolyom röhögésbe torkollott. Ricsi kócos fején egy rózsaszín "I ❤ Justin Bieber" feliratű baseball sapka éktelenkedett.
Durcásan elfordította a fejét és összefonta a karjait
-Elvesztettem egy fogadást Roli és Marci ellen
-Mi volt a fogadás témája?-kérdezte Din
-Hogy ki bírja meginni az összeturmixolt tojást, uborkát, tejet, kekszet, húslevest, és kenyeret. Cukorral, sóval, ketcuppal.
Dinnel kitört belőlünk a röhögés. Ekkora állatokat.
-Ki nyert?-kérdeztem
-Roli...szóval ma Marcin is lesz valami szexi sapka, vagy póló.
Din és én mégjobban röhögtünk.

A suliba érve egy nagy tömegre lettünk figyelmesek az osztályunk ajtaja előtt. Mikor közelebb értem észrevettem hogy Szabi miatt gyűltek oda. Din csak a szemét forgatta. Szabi imádja sztárolni magát, imád a középpontban lenni. Most éppen kézenállva próbálta megmutatni a vádliján lévő tetoválást. Háromnegyedes nadrágja felcsúszott és kivillant a tetkó, ami egy koponyát ábrázolt. Szabi mászkált még egy kicsit a kezén majd elrugaszkodott és talpraesett. A mutatvány után beletúrt a hajába és egy kis kilencedikes csajra kacsintott. A lány elolvadt tőle.
Dinnel és Ricsivel röhögve nyitottunk be az osztályba. Ahogy megláttak minket ők is röhögtek Ricsi sapkáján. Nomeg Marci "I ❤ Harry Styles"-os pólóján. (Erik meg is kérdezte kedvesen Ricsiéktől, hogy:"Megbuzultatok?")A nap ilyen vidáman kezdődött.
Szünetekben az udvaron lógtunk Erikkel, Ricsivel és Dinnel. Közben Marci is csatlakozott hozzánk, és együtt néztük ahogy Szabi Rolival beszélget jó hangosan arról hogy kit hívjanak meg. Közben körülöttük őgyelgett néhány lány és kíváncsian hallgatták a diskurzust amiben olyanok hangzottak el mint: "Anitát a D-ből nem hívom mert kicsi a csöcse" "Liza jó csaj, csak olyan szája van mint egy kacsának" Roli illusztrálta is a kacsaszájat ami elég vicces volt. 😂

Lexyt Szilviék körében láttam. Igyekeztem nem foglalkozni vele. Akárhányszor ránéztem mindig fájt a mellkasom. Bűntudatom volt, de fogalmam sincs miért.

Suli után anyuval, Kittivel és Dinnel shoppingoltunk. Din egy fekete ruhát vett csipkés felsőrésszel és vörös-csipkés övvel. Hozzá illő vörös magassarkút vett. Gyönyörű volt. Én egy vörös ruhát fekete övvel. Akárcsak a Diné, az enyém is csipkés volt, csak más arányban szerepeltek a színek benne. Kittinek vettünk egy rózsaszín cukormázas ruhát xD anyu pedig tortadíszeket akart venni.
Hazamentem és pihentem. Aztán eszembe jutott valami.
-Anyu. Beszélni szeretnék veled.- Anya abbahagyta a mosogatást és felém fordult
-Valami baj van?
-Nem, csak kérdezni akartam valamit.
-Mit?
-Te tudtál róla, hogy Lexy elköltözik?
Anya lesütötte a szemét.
-Igen. Elmondták a szülei.
-Miért nem mondtad el?
-Megtiltották. Titokban akarták tartani, hogy ne legyél szomorú.
-Mindegy anyu...mostmár mindegy.
Anyu aggódva pillantott utánam míg felmentem a lépcsőn. Még mindig bűntudatom volt Lexy miatt.

Péntek lévén nem tanultam ma. Beszéltem egy kicsit telefonon Dinnel, aki elmondta, hogy mennyire izgul a holnapi buli miatt.

Néztem valami filmet aztán elaludtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése