2015. szeptember 18., péntek

★12 RÉSZ(part 1)-Kerti parti



Ez a nap a síró barátnők, vígasztaló Abigélek, örömtől(!) síró barátnők, ismeretlen érzések, üdítővel nyakonöntött veszekedések, fura szívdobbanások, ármánykodás és rossz emlékek égetésének napja volt.

Nade kezdjük a legelején.

Reggel ugye szombat lévén sokáig aludtam...volna. Ha meg nem csörrent volna a telefon. Álmosan kezdtem katlamolni a polcomon leverve az éjjelilámpát. Ettől kiment a szememből az álom. A telefonon Ricsi neve és képe villogott.
-Halló, mit akarsz ilyen korán?-köszöntem bele "kedvesen" a telefonba
-Milyen korán? Fél kilenc van.
-Várjál, te nem Ricsi vagy.
-Erik vagyok. Ricsi most nem tud beszélni mert a faszén beleesett a medencénkbe és valaki ki kell szedje. Ő mondta, hogy hívjalak téged, Dint, meg a kuzinokat.
-Milyen faszén? Mi van?
-Látom megragadt a lényeg. -Erik perverz röhögése mégjobban felébresztett
-Jaj Erik, fejezd már be. Inkább magyarázd meg, hogy mi van.
-Abigél...-kezdte volna de félbe szakítottam
-Utálom ha a teljes nevemet mondják ki.
-Akkor Gél?-és megint röhögött. Én meg forgattam a szemem ami sajnálatos módon nem látszott a telefonban.
-Nos...Gél. Ha eddig nem jöttél volna rá, akkor kertiparti lesz. Nálunk. Hozd a tesódat is, ha akarod és anyádat ha úgy szívesebben elenged...
-Anyádat neked
-Na látom felébredtél. Ricsiék jönnek érted fél óra múlva.
-Oké.
Letettük. Kitti szokásához híven jó korán kelt, így a fürdő csak engem várt. Miután elkészültem lementem a konyhába.
-Aby, gyere egyél.-Invitált az asztalhoz anyu
-Az igazság az, hogy most hívtak a srácok a suliból, hogy kertiparti lesz. Kitti is jöhet, sőt, te is.-elővettem az "angyali gyerek" arcomat.
-Én most nem tudok menni, mert a kolleganőmmel kell találkozzak. Felnőttek lesznek?
-Persze. Erik nagybátyja.
-Beszélnék vele telefonon ha nem bánod.
Hoppá.
-Nyugodtan. Megyek a szobámba a telefonért.
Felszaladtam a szobába és felhívtam Ricsiéket
Második csöngésre felvette.
-Szia, kinek van vastagabb hangja? Kéne egy nagybácsi.
-Jaja vettem. Szólok Ricsinek, ő majd beszél- Hallottam ahogy Erik hívja Ricsit
-Na adom anyámat-mondtam neki
Lementem a konyhába és anya meg elbeszélgetett a Nagybácsival. Nem. Nem lesz alkohol. Igen. Vigyáznak egymásra stb stb.
Anyu elengedett. Kitti meg hálás volt, hogy jöhet.
Rövid farmershortot vettem fel pólóval, mert szokatlanul meleg volt. Kitti is felöltözött és megfésülködött.
-Olyan klassz, hogy veled mehetek.-mondta fülig érő vigyorral

Mikor már összeszedtük magunkat megszólalt az ajtócsengő.

Kitti nyitott ajtót, majd hátrakiálltott nekem
-Aby! Egy elázott fiú keres!
Ricsi bejött és rámvillantotta 100wattos mosolyát.
-Kaphatok egy rózsaszín törölközőt?
Kitti már rohant is. Mert ő mindennek tudja a hollétét ami rózsaszín.
-A régi, csuromvizes éned...már hiányzott-visszafolytott röhögéssel néztem ahogy a hajáról potyognak a földre a vízcseppek.
-Most kivételesen nem Erikkel baromkodtunk, hanem én ugrodtam a vízbe a faszénért...illetve Petra lökött be-röhögte
-Ki az a Petra?-Ezt most minek kérdeztem? Na mindegy nem lehet visszaszívni
-Erik unokatesója, nagyon jó arc, kedvelni fogjátok....Na mehetünk?-csapta össze a tenyerét.
-Mehetünk.
Közben Kitti is megérkezett a rózsaszín törölközővel. Ricsi beletörölte a haját meg az arcát és letette.

Ricsivel, Kittivel és Dinnel (utóbbit útközben szedtük össze) megérkeztünk Erikékhez. Javában állt a bál. A kuzinok, mármint Roli és Marci elázott faszénnel hajigálták egymást. Az udvar medencéje mellett deszkapark volt. Modjuk nem csoda, mert Erik imád deszkázni.
A deszkaparkról egy vörösesbarna hajú csaj gurult le és fejest ugrott a medencébe. Kidugta a fejét a vízből és köszönt:
-Hali. Szia Ricsi!
-Szia-motyogtam. Valami nem tetszett ebben a csajban. Csak nem tudom mi.

Kitti elrohant, hogy kipróbálja a hintát ami a kertben állt.
Közben Petra kiszállt a vízből és felénk jött.
(Petra facebookos profilképe. Igen, tudom, jól néz ki)

Kinyújtotta felém a kezem:
-Balla Petra vagyok- A szemével tetőtől talpig végigmért.
-Bíró Aby!-mondtam. Majd kezetráztam vele.
-Hé, Gél!-Eriket megfolytom:)
-Ne! Nevezz! Gélnek!-Kiálltottam rá
-Oké oké, gyere már egy picit. Segíts salátát vágni. Az asszonymunka.
Odamentem és nyakonvágtam hogy ne Gélezzen. Ő meg röhögött, hogy jobb mint a kenőcs.
Elkezdtem salátát vágni. Miután a felével megvoltam akkor vettem észre hogy egyedül vagyok. Ricsi és Petra a medencében baromkodtak, Erik meg deszkázott. Marci fényképezett, Roli Dint kergette egy vízipisztollyal, Kitti meg kegyetlenül hintázott.
Na szép. Én meg csináljak mindent egyedül.
Petrára tért vissza a tekintetem. Ricsi jól elvan vele...túl jól. Mi van? Mi a franc bajom van? Hát had legyenek jól! Barátok, mint én meg Ricsi.
Befejeztem a salátát, és betettem egy zenét a lejátszóba. Mielőtt elindítottam volna Din lecsapta a kezem mintha tűzhöz nyúltam volna
-Aby! Ugye nem Bruno Marsot tettél?
Elpirultam
-De miért? Nem jó?
-Jó, csak nem ide, és nem most.- Din egy pörgős Fall Out Boy számot tett be.
-Cikiztek volna a zenéért
Igaza volt.
-Köszi Din-mosolyogtam rá
Klasszul telt a délelőtt. Vettünk normális faszenet, húst sütöttünk meg ilyesmi.
-Hé srácok, játszunk felelsz vagy merszet?-Kérdete Petra
Természetesen mindenki benne volt. Üveget pörgettünk, ami Rolinál állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek-vigyorgott Roli
-Igyál meg egy doboz ketcupot.-mondta Petra
Roli megtette. Dint pörgette ki, aki felelni akart
-Akkor felelj...Kit szeretsz a legjobban az osztályból?-Din elpirult. Gondolkodott egy kicsit, majd elröhögte magát és azt mondta:
-A legjobb barátnőmet-és megölelt<3
Rolinak konkrétabbnak kellett volna lenni:D
Din Petrát pörgette.
-Kivel szeretnél járni?-kérdete Din
Petra megvonta a vállát és felelt
-Ricsivel.-Aztán pörgetett. A többi eseményre nem emlékszem mert mintha az utolsó szótól bedugult volna a fülem. Olyan furán éreztem magam, hogy azt se tudtam merre vagyok
-Gél!
-Nem vagyok Gél!!!
-Azt kérdeztem felelsz vagy mersz? Víz ment a füledbe?-a többiek jól szórakoztak Erik megjegyzésén
-Merek
-Csókold meg Rolit.
Mivan? Neee. Inkább bárkit csak ne őt
-Kiszállok
Petra megvetően röhögött. Én meg megfolytottam volna egy kicsit.

A délelőtt hátralevő részében semmi érdekes nem történt. Marci Dinnek mutogatta a képeit és Din megengedte hogy lefényképezze, Erik és Roli ketchupot öntöttek egymás cipőjébe és mindenféle lehetetlen dolgokkal szivatták egymást. Kitti a medencében játszadozott. Ricsi és Petra meg... Éppen Ricsit kerestem, mert Erik valamit akart kérdeztetni a kajával kapcsolatban. Mikor Erik szobájába értem résnyire nyitva volt az ajtó. Be akartam menni, de akkor megláttam. Petra Ricsi mellkasához volt bújva és az arcuk nagyon NAGYON közel volt egymáshoz. Petra suttogott valamit Ricsi ajkai közé. A vér elkezdett dobogni a fülemben és a lábaim megremegtek. Nyeltem egy nagyot.
Petra közelebb húzódott Ricsihez. Aztán magához húzta és megcsókolta. Hosszan tapadt az ajka a Ricsiéhez.
Én meg nem tudtam megmozdulni. Haza akartam menni. Fogalmam sem volt mi a bajom. Ricsi a legjobb barátom. Örülnöm kellene, hogy boldog, és barátnője van...de akkor miért érzem magam ilyen hülyén. Ahhhh. Megmagyarázhatatlan.
10 percet ültem még, aztán Kittivel hazamentünk. Din sem maradt soká, mert készülődött a bálra.
Kíváncsi leszek erre a nyárbúcsúztatóra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése