2015. szeptember 12., szombat

★5 RÉSZ- Mi van veled Lexy!?



Reggel miután elkészültem első dolgom volt felhívni Lexyt. Nem vette fel. Sebaj, majd máskor.
-Aby! Ma vásárolnunk kell sulicuccokat- mondta anyu
-Rendben van. Összeszedem Kittit.
 Felmentem Kitti szobájába ami eszméletlen jól nézett ki. A függönyre színes anyagból csíkokat tett a tükörre pedig csillámos ragasztóval díszeket. Olyan volt az egész szoba mint egy disney hercegnő palotája.
-Kitti öltözz, megyünk vásárolni
-Okés

Én is felvettem valami normális ruhát és lementem a konyhába.

Vettünk füzeteket, egy lila-kék táskát ugyanolyan színű tolltartóval. Kittinek meg rózsaszínt.

Kezdtem aggódni Lexyért mert egy óra múlt 7 perccel és még mindig nem hívott vissza. Mikor hazaértünk szóltam anyunak hogy elmegyek Lexyhez. Ő néhány utcával arrébb lakott.
Bekopogtattam és az apja nyitott ajtót
-Szia Abigél! Lexyt keresed?-Kérdezte az apja
-Igen
-Gyere be, a szobájában van
Bementem Lexy szobájába, aki, mikor meglátott ijedten csukta le a laptopját
-Sziaa Aby!-mondta zavartan
-Hát te mit spekulálsz? És miért nem vetted fel?
-Nem hallottam hogy csörög-Mondta erőltetetten
-Ricsivel mi volt? Jól éreztétek magatokat? -nagyon kíváncsi voltam. De mikor Ricsi nevét kiejtettem Lexy elmosolyodott...valahogy gúnyosan.
-Ne haragudj Aby de most dolgom van...szóval ha megbocsátasz!?-fölállt és kinyitotta előttem a szobája ajtaját..
A megdöbbenéstől szóhoz sem jutottam. Kitessékel?!
Szúrósan néztem rá aztán kirohantam. Még most is reszketek az idegességtől. Mi van ezzel a lánnyal? Mi lelte?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése