2015. szeptember 12., szombat

★3 RÉSZ- Enyém az emeleti szoba



Reggel én keltem először (06:32). Kihasználva az alkalmat felrohantam az emeletre és egy doboz fedelét lecibálva ráírtam hogy "Aby szobája" aztán kifüggesztettem az egyik emeleti szoba kilincsére. Éljen van szobám.
Miután emberi állapotba hoztam magam (zuhany, kaja stb) már anyu és Kitti is felkeltek.

Nekiálltunk a dobozpakolásnak. Előhalásztam a laptopomat és jobb híjján Nirvanatól a Smells Like Teen Spiritet raktam a zenelejátszóba. Max hangerő és irány a dobozok hadserege.

https://m.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg

Délutánra már egész szépen megcsináltam. Néhány alakítás még kellett. Pl az ágyamat a szekrény mellé akarom tolni és az íróasztalt az ablak elé.

Hanyattvágódtam az ágyamon és a szobámat néztem mosolyogva. Hirtelen ötlettől vezérelve kiszedtem az egyik ládát az ágy alól és kikotorásztam belőle a Bruno Mars óriás posztert. Felragasztottam az ajtóra:)

Kittinek segítettem még a szobáját rendezni ezenkívül semmi érdekeset nem csináltam ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése