2015. szeptember 12., szombat

★6 RÉSZ- Városnézés



Ma reggel durcisan keltem a tegnapi stressz miatt.
Délelőtt nem csináltam semmit. Ebéd után néhány órával viszont megszólal a csengő. Ki lehet az?
Kinyitottam az ajtót és egy csuromvizes vigyorgó alak nézett rám.
-Ricsi! Hello-köszöntem mosolyogva
-Hello Aby! Bemehetek?
-Ja bocsi, persze, gyere csak!-
-Van nálatok valami törölköző vagy valami?
-Ricsi, te úszva járkálsz vagy mi?-odadobtam egy törölközőt.
-Szexi ez a rózsaszín törölköző-röhögte
-Fogd be-vigyorogtam oda.
Ricsi elvett egy almát a gyümölcsös tálból és beleharapott.
-Igazából-mondta két rágás között- Azért vagyok itt, hogy megkérdezzem, nem akarod-e megnézni a várost?
-Veled?
-Velem hát.
-Megkérdezem a titkárnőmet várj itt.
Ricsi felült a konyhapultra én meg felszaladtam a lépcsőn anyu szobájába.
-Mehetek sétálni?-kérdeztem angyali arccal
-Mikor jösz?
-Kb három óra múlva
-Na menj.

Lerohantam a lépcsőn és Ricsivel kimentünk.
-Pattanj fel!-Mutatott a bmx-ére
-Erre?
-Jaj ne csináldd már. Tedd a lábad oda hátra a két csőre és állj rá. A kezeddel meg kapaszkodj belém.
Felálltam a bmx-re. Ricsi vállába kapaszkodtam.
-Nem kéne vizesen járnod. Most is reszketsz.
Nem mondott semmit hanem elmosolyodott.
-Mehetünk!-mondtam.

Elkezdett tekerni az utakon. Nagyon klassz volt ahogy a hajamba kapott a szél. Egyre messzebb mentük a háztól.
Az utak között menve elfáradtunk így bevitt minket egy parkba. Gyönyörű volt. A közepén szökőkúttal. Ledobta a bmx-et és belegázolt a szökőkútba.
-Gyere te is! Irtó klassz.-mondta
Mikor látta hogy tétovázok kiszaladt és a derekamnál fogva belelökött a szökőkút sekély vizébe. Ha harc, legyen harc. Lefröcsköltem jól, habár felesleges volt mert így is vizess volt.
-Ti meg mit csináltok-Kiabállt ránk egy ember. Valószínűleg a park őre
-Francba-röhögött Ricsi miközben kirángatott a vízből
Felálltam a bmx-re és elindultunk.
Valami parkolóhoz értünk aminek a tetejébe vezetett.
A tetejéről látszott az egész város.


-Azta ez gyönyörű! -bukott ki belőlem
A naplementében minden narancssárga volt. Ricsi vizes haja is.
-Akárcsak te-mondta félve aztán közelebb jött
A kezébe fogta az arcom...lehunytam a szemem. Lexy. Vele nem tehetem meg
-Sajnálom Ricsi.
Ricsi szeme a narancssárga fényben szomorúan csillogott
-Lexy nem érdemli meg a barátságodat-mondta, majd elengedte az arcom és felült a bmxre

Hazafelé menet nem szóltunk sokat egymáshoz.

Este nagyon nehezen aludtam el és narancssárga szemekről és szökőkutakról álmodtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése