2015. szeptember 12., szombat

★4 RÉSZ- A szomszéd srác



Reggel normális időben keltem (hajnali fél 10). A reggeli rutinteendőim után úgy döntöttem elmegyek kocogni Lexyvel. Anyu áldását adta úgyhogy felhívtam. Fél óra múlva jelent meg és indultunk felfedezni a környéket.
Rohadt meleg volt de nem számít:D
-Szerinted milyen a környék-kérdeztem mert meguntam a csendet
-Tök jó! Láttam pár helyes fiút- kacsintott rám.-Szerinted hogy néz ki Ricsi?
-Nem rossz...habár nem az esetem
-Ja mert ő nem Kristóf-mondta Lexy- de komolyan, Aby, nem beteges már hogy ennyi ideje odavagy érte?
-Nem akarok odalenni érte...de- mire mondhattam volna bármit is nekemjött egy bmx-es.

-Nézz az orrod elé!-bukott ki belőlem a kedves énem
-Mi van Aby, idegbajt kaptál?-röhögött Ricsi a képembe
-Jé! Ricsi te mit keresel errefelé?-kérdeztem meglepődve
-Hát itt lakom a szomszédban de ha zavarok arréb megyek
-Jólvan mókamiki, inkább azt magyarázd meg, hogy hogy a francba vagy már megint vizes?
-Á csak hülyültünk a haverommal-  Vigyorgott megint
-Lexy veled mi újság?
-Semmi különös, Ricsi-mondta Lexy mosolyogva....úgy mosolyogva mint....

És akkor leesett. BASSZUSKULCS!! Lexy szerelmes??? Méghozzá Ricsibe??? Mielőtt kitört belőlem az öröm köhintettem egyet és félrehívtam Lexyt.

-Mi az? Miért rángattál el?-kérdezte ingerülten
-BELEESTÉL RICSIBE? WAAAAA-sikítottam a boldogságtól
-Shhhh shhh shh elég ABY! Nyugszik, fekszik
-Jólvan oké de mióta? És waa és miért nem szóltál?
-El akartam mondani de

És Ricsi közbeszólt
-Csajok! Megiszunk egy üdítőt? -kérdezte

Megvettük az üdítőket és leültünk egy kávéző teraszára
Kiötlöttem egy tervet:D muhahaa
Úgy tettem mint aki kapott anyától egy "Aby gyere haza meló van" üzenetet.

-Juj srácok ne haragudjatok de nekem most mennem kell. Maradjatok csak:)
Lexy és Ricsi pislogtak rám de én tudtam hogy mit teszek^^ Kettesben hagytam őket

Hazajöttem és örültem még egy sort magamnak majd leültem a laptop elé mint minden kötelességtudó tini...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése